reklama

O tom, ako som bola za uplnu "bloncku"

- Tak este raz, co to potrebujete kupit??? - Ved vam hovorim, ze taku krabicku, v ktorej je kod... - A co ste to u nas kupili??? - U vas nic, kolkokrat vam to mam opakovat? (vysvetlujem uz po stýkrát) - Poslali ma sem, ze si mam kupit taku krabicku s kodom za dvetisic korun.... - Kto vas poslal?? - No z obchodu, ze to potrebujem. O chvilu stoja pri mne asi piati predavaci specializovanej predajne a kazdy sa ma pyta, co som si to u nich vlastne kupila... - U vas nic!!! - bezradne opakujem. - Hovorim, ze ma poslali z predajne aby ste mi predali...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (52)

... a tak to pokracovalo este asi stvrthodinu, az kym som si pripadala ako uplna blondinka. Predavaci mali zo mna paradnu srandu a o chvilu uz bolo vsetko smiesne aj mne. No a? Ved kazdy sa predsa nemusi vediet obracat vo svete techniky:-)

...Tak od zaciatku: Kupujem si notebook. Je tu taky - ucho - predavac, presne ten typ, ktory vam vysvetli vsetko potrebne do jednej minuty tak, ze len co skonci, mate asi dvakrat tolko otazok ako na zaciatku.

- Ano, jasne, rozumiem, ale predsa by som sa este rada opytala - tu pamat si mam rozdelit na C a D, ze? to si este pamatam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Nie nie, to si nemusite rozdelovat, to pri notebookoch nevadi - odpveda mi predavac.

- Oki, - pokracujem - viete, teraz budem trochu za blondinku, ale chcem vediet: pridem domov, zapnem si ho a co tam bude? Budem moct naprikald pisat vo worde?

- No, to si musite kupit office - s tym, ze (ale iba preto ze ste taka pekna) - vam ho mozeme nainstalovat aj my. Pojdete do specializovanej predajne, kupite si taku krabicku s kodom, stoji to asi dvetisíc korun a vratite sa sem. My tam ten kod natukame a nainstalujeme vam office. Chodte, zatial vam ten PC rozbehneme.

No, bola som si celkom ista, ze presne viem, co potrebujem kupit. Potrebujem office, aby som mohla pouzivt aj word, ma to byt vo forme kodu, ktory je v takej bielej krabicke za dve tisícky. Vyzbrojena tymito novymi vedomostami som sa dostavila do velkej specializovanej predajne s elektronikou. Netusila som vsak, ze predavacov ani taketo mnozstvo (alebo az taketo mnozstvo) informacii neuspokoji a stale sa najde nieco, kde ma dokazu totalne zneistit: tak napriklad sa ma zacali vypytovat, ci tam uz mam office predinstalovany, alebo vobec nie. -No, myslim, ze tam mam word, ale asi iba docasne. (Tu uz sme v tej casti deja, ked sa ku mne nahrnuli jeden za druhym asi styria, piati predavaci s tym, ze kazdy zacal otazkou co som si to vlastne u nich kupila...)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Tak este raz: (opakujem uz dorazne, ale cela situacia je stale zabavnejsia a blondinkovejsia). - Ja si v predajni tam v tej budove (ukazujem dokonca prstom do vzduchu smerom k nakupunemu centru) kupujem notebook. Este si ho len kupujem, este ho nemam a chlapci mi tam chcu nainstalovat office, aby som mohla pouzivat word!!! Povedali, ze si mam u vas kupit kod, stoji to dvetisic, aby mi ho mohli nainstalovat, ma to byt v bielej krabicke.

a zasa dookola:

- Ale ten office tam uz mate? Janooo, ty vies co to moze byt? Duro, pod sem aj ty! Za dvetisic??? Ste si ista?? Co ste to kupili?? - tocili ma chlapikovia pekne znova a znova, az som vybuchla do neutichajuceho smiechu a pätica predavacov so mnou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Dobre chlapci, zavolame do predajne, kde mi rozbiehaju moj novy notebook a opytame sa - vyjdem s navrhom hodnym praktickej zeny.

Cez informacie som si zistila cislo, potom ma prepojili, potom som dala telefon jednemu z predavacov a cely dolezity, informaciami nabity rozhovor vyzeral asi takto: - Takze office? - Jasne. - Oki. - cele to trvalo asi desat sekund. 

- No, slecna, takze vy potrebujete Office pre studentov a domacnosti! vitazoslavne mi hovori predavac a nesie mi vytuzenu bielu krabicku za 1999 korun, v ktorej je vraj ukryty magicky kod. (tramtadadaaaaaa? tin tin tin tin, nevybuchni, hovorim si!!!) HEUREKAAAA!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Beriem si krabicku, (z ruky ju uz nepustim) a idem k pokladniam. Predavac sa ma pyta: - tak slecna, to by sme teda mali, potrebujete este nieco?

- Hej, este by som potrebovala zehlicku.... teda na vlasy, ale to uz zvladnem aj sama, dakujem velmi pekne:-) Ved som prakticka zena!

P.S. nabuduce - ako som vymienala kolesa (ci disky? nikdy neviem co je co), ako som opravovala upachaty zachod a ako som opravovala tie dzindziky na karburatore pri problemoch so vstrekovanim kvapaliny (dufam, ze take nieco existuje?):-)))

Alina Verma

Alina Verma

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ako by povedal klasik, len tak mútim myšlienky v hlave... Dôležité sú detaily, tie najmenšie a naoko absolútne nepodstatné... Zoznam autorových rubrík:  BublifukCukrová vataJavore-mojeLa dolče vítaKocka guľatáFakt ničSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu