reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alina Verma

Alina Verma

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ako by povedal klasik, len tak mútim myšlienky v hlave... Dôležité sú detaily, tie najmenšie a naoko absolútne nepodstatné... Zoznam autorových rubrík:  BublifukCukrová vataJavore-mojeLa dolče vítaKocka guľatáFakt ničSúkromnéNezaradené

reklama

Kocka guľatá

Ako sa stať na Slovensku napríklad hviezdou televíznych novín

Alina Verma

Ako sa stať na Slovensku napríklad hviezdou televíznych novín

„Za desať hodín som sa dostal do hlavných správ, predbehol som dokonca aj vraždy a to už je sila!" Že všetkému, čo počujeme a vidíme v správach netreba úplne veriť, a že pravda je možno niekde úplne inde vedia asi všetci. Do akých absurdností je však až možné zájsť? Toto je len jednoduchá ukážka ako si to „otestoval" môj kamarát takpovediac „v malom" v slovenských pomeroch jednej komerčnej televízie. Respondenta, teda hlavného aktéra a televíziu pre akési moje etické cítenie nechcem menovať, ale uisťujem vás, že sa to celé skutočne stalo.

  • 24. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
Bratislava: ľudia blázniví, divne oblečení a vyzliekajúce sa baby

Alina Verma

Bratislava: ľudia blázniví, divne oblečení a vyzliekajúce sa baby

Na čo sa dá do Bratislavy nalákať turista? Niečo čo by ešte inde vo svete nevidel? To sa pýtam sama seba vždy keď mám niekoho sprevádzať po našom hlavom meste. Spomeniem si vtedy na kamoša z Talianska, ktorému sa z celej Bratislavy najviac páči Petržalka, lebo dýcha socializmom.

  • 23. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 47
Vybehnete, nie? Veď ste mladá!

Alina Verma

Vybehnete, nie? Veď ste mladá!

„Vybehnete, nie? Veď ste mladá!" - povedal mi ironicky dedko za okienkom. Keby aspoň nebol ironický. Skúšala som všetky tri výťahy na chodbe, ani jeden nefungoval. Do jedného z nich pritom tesne predo mnou niekto nastúpil, asi zamestnanec, so špeciálnym kľúčom. „Nehnevajte sa, ale to všetkým odpovedáte, nech si vybehnú?" - hovorím dedkovi ja.

  • 21. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Poznate tu slovensku sliepku, vdaka ktorej nas pozna cely svet?

Alina Verma

Poznate tu slovensku sliepku, vdaka ktorej nas pozna cely svet?

Ocitla som sa na party. Zabava v plnom prude. Zrazu si ma asi tak 60-rocny pan vzal bokom, lebo zistil, ze som Slovenka a nenapadne sa ma zacal vypytovat na tu slovensku sliepku......

  • 5. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
Ja tomu nemozem uverit, splnil sa mi sen!

Alina Verma

Ja tomu nemozem uverit, splnil sa mi sen!

Len aby to bola pravda, len aby to bola naozaj pravda....

  • 29. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
Chcete vidiet obesenca?

Alina Verma

Chcete vidiet obesenca?

Nikdy by som si nepomyslela, ze raz napisem aj clanok s takymto nadpisom. Ale co mam robit ked sa chcem aj s vami podelit o moj velky zazitok. Zaber ale zial nie je uplne dokonaly, pravdepodobne vsak bude velmi exkluzivny......

  • 5. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Na co je asi tak policajtovi moj mobil???

Alina Verma

Na co je asi tak policajtovi moj mobil???

Dobra otazka. A este lepsia bola jeho odpoved. Koniec koncov, ved aj policajt je len clovek...

  • 13. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Prečo si Tom moze dovolit prenajat bejvak za 2000 eur mesacne

Alina Verma

Prečo si Tom moze dovolit prenajat bejvak za 2000 eur mesacne

Tom vstava kazde rano o 7-ej do prace, da si svoju kravatu a sako, na krk nahodi preukaz a cely den sedi v ofise ako ktorykolvek iny pracovnik v ktoromkolvek inom urade. Tom nema usporene peniaze, nie je dedicom velkeho majetku a napriek tomu sa ani nahodou netrapi uctom za najomne...

  • 9. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 90
Zapla som telku

Alina Verma

Zapla som telku

A to som asi nemala robiť. V tom čase sa totiž nakulminovala prazvláštna energia. A pomaly ma začala odsávať. Najprv jasnovidka, ktorá je vraj navyhľadávanejšia v dejinách, lebo sa spája so záhrobím...

  • 29. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Úradnícky kolotoč

Alina Verma

Úradnícky kolotoč

Poznáte to, jednoducho potrebujete niečo vybaviť na úrade. Rýchlo, dobre, bez komplikácií. Väčšinou to však funguje inak – chcete niečo vybaviť? Tak si radšej vezmite deň dovolenky!

  • 27. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
Epitaf

Alina Verma

Epitaf

pro piloti sportovních letadel: BUDIŠ TI ZEM ULTRALEHKÁ!

  • 14. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu