reklama

Povedzte mu prosím, že je krásny

Každé ráno cestujem električkou, každé ráno obklopená ľuďmi. Starými, mladými, usmievajúcimi aj tými, čo kričia a nadávajú, tými, čo do vás vrážajú, a čudákmi.  Stojím tam s nimi,  so slúchadlami v ušiach, pozerajúc na ráno, ktoré sa mi mihá pred očami ako nejaký videoklip. Sedel blízko mňa, stále sa ošíval, hanblivý, pod čiapkou a vlasmi si zakrýval tvár. A tak som si začala hľadať zámienky, aby som sa otočila a zistila prečo sa tak skrýva ten mladý muž ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Tvár  samá jazva, bradu takmer nemal, ústa vykrivené, líca po popáleninách. Lekári asi robili čo mohli. A v tom hroznom smútku v jeho tvári som si zrazu hrozne silno uvedomila, že je vlastne krásny, že je krásny práve tým všetkým. Nedokázala som od neho odtrhnúť oči a zároveň som ne neho nechcela civieť... Ale cítila som veľkú chuť mu to povedať, aby vedel, že podľa mňa z neho ide neopísateľné krásno.

Nedalo sa. Nemohla som. Nemohla som riskovať,  že by sa cítil ešte horšie, že by to celé vypálilo inak a on by si myslel že ho ľutujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Držím sa rukou blízko jeho dokaličenej ruky a ako sa k nej snažím priblížiť, odhodlať sa k najabsurdnejšiemu dotyku na svete, pomaly vstal aby vystúpil.

„Tak blízky a taký vzdialený, ako dotyk vraha v neznámom väzení.“

Nepovedala som mu, aký bol podľa mňa krásny, povedzte mu to prosím nabudúce vy.  

Alina Verma

Alina Verma

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ako by povedal klasik, len tak mútim myšlienky v hlave... Dôležité sú detaily, tie najmenšie a naoko absolútne nepodstatné... Zoznam autorových rubrík:  BublifukCukrová vataJavore-mojeLa dolče vítaKocka guľatáFakt ničSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu