reklama

Bratislava: ľudia blázniví, divne oblečení a vyzliekajúce sa baby

Na čo sa dá do Bratislavy nalákať turista? Niečo čo by ešte inde vo svete nevidel? To sa pýtam sama seba vždy keď mám niekoho sprevádzať po našom hlavom meste. Spomeniem si vtedy na kamoša z Talianska, ktorému sa z celej Bratislavy najviac páči Petržalka, lebo dýcha socializmom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)

Kamarátka Američanka si robila výlet po Európe - celé to aj s fotkami vešala na svoj blog... O každom hlavnom meste tam napísala pár slov a našla som tam aj časť o Slovensku - o Bratislave a dosť som sa pobavila... Okrem toho že tam podľa nej nič nie je sú vraj ľudia blázniví, divne oblečení a hotoví zo sôch:

„Keďže Sky Europe ponúkal takú výhodnú letenku, povedala som si prečo si nekuknúť aj toto miesto. Tak som si book-la letenky, hotel a šup do Bratislavy.... haha no, hotel.. hmmm mala som si ho asi lepšie vybrať lebo to nebolo nič skvelé, ale vďaka raňajkám zadarmo každé ráno celkom v pohode... Bratislava je dosť malá, teda centrum - z tohto hľadiska bol ten hotel fajn, lebo to bolo všade blízko. Jedlo je úžasné... mala som ochutnať tú polievku v bochníku a všetky ostatné špeciality a aby som nezabudla - koláče... mňam... hrozne mi pripomínali domov!!! A jasné.. skoro by som zabudla... ľudia sú tam úplne blázniví... všetci boli oblečení tak divne od chalana čo mal šaty s krídlom až po chalanov v štýle superman a scoobydoo čo kráčali ulicami až po baby vyzliekajúce sa donaha v baroch... Ako som povedala NIČ! Mám z toho dokonca aj nejaké fotky:) no ako celok sranda, ale úplne mini miesto:) A ešte: všade je tam plno sôch... netuším, aký to má význam, ale sú tam z nich fakt hotoví. :)"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nevedela som si predstaviť aký pocit asi robí naše hlavné mesto na cudzincov. Toto je iba jeden príklad, a je mi z neho vážne do smiechu. Nikdy by mi nenapadlo, že by sme mohli vyzerať ako divne oblečení típci, ktorí sú hotoví zo sôch...

Nápad so sochami bol podľa mňa sobrý, ale nedotiahnutý do konca... takmer nik z cuzincovi nechápe prečo tam vlastne sú... Zdá sa, že lákadiel pre turistov v našom hlavnom meste až toľko nie je. Alebo sa mýlim?

Alina Verma

Alina Verma

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ako by povedal klasik, len tak mútim myšlienky v hlave... Dôležité sú detaily, tie najmenšie a naoko absolútne nepodstatné... Zoznam autorových rubrík:  BublifukCukrová vataJavore-mojeLa dolče vítaKocka guľatáFakt ničSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu